Što konzumirati na putu i tijekom natjecanja?

Što konzumirati na putu i tijekom natjecanja?
Datum: 12.04.2011

Donosimo par kratkih savjeta kako mlade plivače spremiti za cjelodnevno putovanje i natjecanje.

Za roditelje mladih plivača priprema za odlazak na miting treba početi puno ranije. 

Prije svega bi vam savjetovali da provjerite s trenerom ili klubom raspored natjecanja (satnicu) i da li je predviđen organizirani ručak ili drugi obrok za plivače. Kada dobijete informacije o glavnom obroku pripremite se za nabavku ostalih potrebnih namirnica.



Preporučlve namirnice za putovanje:

negazirano osvježavajuće piće i/ili čista voda ,
bijelo meso (puretina ili piletina) lagano pečeno bez punu ulja u kruhu ili žemlji (bez namaza)- broj procijenite sami
, voće: jabuke, 
grickalice: sušeno miješano voće

.

Preporučive namirnice za vrijeme natjecanja:

pločice u kombinaciji žitarice čokolada - bar onoliko koliko dijete pliva  trka
negazirano osvježavajuće piće i/ili čista voda



Svakako pokušajte izbjeći slijedeće:


čips-NAJSTROŽE ZABRANJENO- ukoliko trener vidi navedeno bit će oduzeto i bačeno u smeće! 

Slične slane proizvode: 
kikiriki, krokiće, čokolade, bombone,
gazirane napitke ili jako slatke sokove 
općenito pokušajte izbjeći. Sve jako zasoljene i jako zaslađene stvari
.

Slatko zakiseli tijelo što nije dobro za sportaše-plivače.